Support og retur

Vilkår for garanti og reklamasjon
En garanti er noe som oftest produsenten gir og er som regel gyldig uansett hvor i verden man kjøper produktet. Norge har et av de strengeste og mest omfa...
Wed, 21 Sep, 2016 at 5:55 PM
Forbrukerkjøpsloven
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:41 PM
Angrerettloven / angrefrist
Dersom du angrer på et kjøp hos oss, er det Angrerettloven som gjelder. I henhold til Angrerettloven har du noen plikter og oppgaver. Disse finner du i avsn...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:43 PM
Uavhentet pakkke
Når en pakke er sendt fra oss har kunden ansvar for å hente ut varene fra Postkontoret / Post i Butikk og returnere varen raskest mulig, om man vil benytte ...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:44 PM
Mangelfull levering
Hvis du mangler varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen eller har mottatt noe du ikke har bestilt og dette ikke skyldes at du har restordre liggend...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:45 PM
Service og reparasjon
Har du et produkt som du ønsker å få tatt en service på, kontakt oss på vårt kontaktskjema for mer informasjon. Husk også på at vi har vårt eget børsemakerv...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:46 PM
Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres: Du må ta vare på emballasje samt produktene. Ta med deg den skadde forsendelsen og emballas...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:47 PM
Ofte stilte spørsmål
Innhold
Thu, 23 Mar, 2017 at 2:55 PM
Retur
For å returnere varer til Skitt Fiske må du sende varene til:   Skitt Fiske AS Nygårdsveien 78 3221 Sandefjord   Bytte og/eller returnere varer med fri ...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:49 PM