Support og retur
Endring i våre kundefordeler Grunnet den pågående situasjonen knyttet til koronaviruset (Covid-19) og usikkerheten dette medfører kan vi ikke oppretthol...
Mon, 11 Jan, 2021 at 11:43 AM
En garanti er noe som oftest produsenten gir og er som regel gyldig uansett hvor i verden man kjøper produktet. Norge har et av de strengeste og mest omfa...
Wed, 21 Sep, 2016 at 5:55 PM
Dersom du angrer på et kjøp hos oss, er det Angrerettloven som gjelder. I henhold til Angrerettloven har du noen plikter og oppgaver. Disse finner du i avsn...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:43 PM
Hvis du mangler varer i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen eller har mottatt noe du ikke har bestilt og dette ikke skyldes at du har restordre liggend...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:45 PM
Har du et produkt som du ønsker å få tatt en service på, send oss en epost på service@skittfiske.no for mer informasjon. Husk også på at vi har vårt eget bø...
Tue, 31 Mar, 2020 at 10:33 AM
Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at...
Thu, 23 Mar, 2017 at 11:41 PM
Vi tar vederlagsfritt i mot retur av elektroniske produkter av samme type eller funksjon som er kjøpt i vår nettbutikk eller butikk. Skitt Fiske AS er m...
Thu, 31 Mai, 2018 at 12:36 PM
Når en pakke er sendt fra oss har kunden ansvar for å hente ut varene fra Postkontoret / Post i Butikk og returnere varen raskest mulig, om man vil benytte ...
Wed, 15 Apr, 2020 at 1:53 PM
Hvis varen er skadet under transport, skal følgende gjøres: Du må ta vare på emballasje samt produktene. Ta med deg den skadde forsendelsen og emballasje...
Fri, 31 Jan, 2020 at 8:12 AM